Oh Kolkata...!

Pieces of a dream/Fragmentos de una ilusion/Crònica d'un somni

Thursday, October 12, 2006

The weddings


Les bodes/Las bodas/The weddings
Vestit amb un “turka”, vestit tipic indi per als homes, vaig ser invitat a la boda tailandesa de la meva amiga Pi Moo al nord de Tailandia, a Chiang Rai, el passat 4 d’agost. Una boda plena de sentiment!

El 26 de novembre tinc una altra boda, aquesta vegada a Calcuta, d’un company de l’oficina. Sempre es maco veure a la gent felic, i mes quan son els teus amics!

La meva GRAN amiga Paola es casa avui 13 d’octubre a Barcelona, pero no hi podre assistir. Estimada Pao: des d’aqui, no puc evitar emocionar-me al pensar com des de fa mes de 10 anys hem construit aquesta GRAN amistat que ha resistit a tot tipus de situacions i condicions. Pao, t’estimo i saps que et desitjo el millor sempre!!! En aquest dia tan especial per a tu estic amb tu en el pensament, millor dit, amb tot el cor! Ja saps que sempre estare aqui (o a l'altra punta del mon) “pa lo que haga falta”, cuida’t i fins aviat, amiga. Em sento molt orgullos de poder dir al MON SENCER que soc el teu amic. Pao: endavant, a ser felic, millot dit, a continuar sent felic!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home