Oh Kolkata...!

Pieces of a dream/Fragmentos de una ilusion/Crònica d'un somni

Thursday, April 13, 2006

Lenny o Bono? ;-)


Despres de 2 articles forca durs...una mica de bon rotllo...;-) Em vaig probar les ulleres d’una companya de feina anglesa i em van tirar una foto. Els companys em diuen que m'assemblo al Lenny Kravitz o al Bono de U2. Ja voldrien ells assemblar-se a mi, jajaja...autoestima a dalt de tot! ;-)

Tras 2 articulos duros...un poquito de por favor...jajaja...Me puse las gafas de una companera de trabajo inglesa y me hicieron una foto. Los companeros me dijeron que me parecia a Lenny Kravitz o a Bono de U2. Ya quisieran ellos parecerse a mi...jajaja, autoestima a tope!!! ;-)

After to rough articles...let’s have some fun...hahaha... I had this glasses from an English colleague and they took me a picture. The colleagues told me that I was looking like Lenny Kravitz or Bono (U2). They wish to be like me...hahaha, self-esteem always up!!! ; -)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home